Helg, redan?!

Det var ju typ igår jag skrev att det var fredag förra veckan. Hänger inte med längre. Tiden går så fort. Det är iaf fredag idag och det betyder att väskan ska packas för att åka till Västerås.

Jag och killens syster, hmm alltså min svägerska. Det där låter knasig. Jaja, vi ska iaf på bio ikväll. Jag har läst boken så nu ska jag även se filmen "One Day". Böckerna är ju oftast bättre men det ska bli kul att se den.

Jag tycker den manliga huvudrollsinnehavaren, Jim Sturgess, är så bra. Såg honom för första gången i filmen "Across the Univers" som handlar om kärleken mellan en snobbig amerikansk tjej och en underklassens Liverpoolkille. Hela filmen baseras även på The Beatles alla (typ) låtar. Enligt mig värd att se.

En dag PosterAcross the Universe Poster


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

den här veckan har verkligen gått fort :)

2011-10-14 @ 12:37:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0