Guld


När jag var i Tyskland för två veckor sen hann jag shoppa två nagellack (och inget mer tyvärr, fanns ingen tid). Detta var ett utav dem. Har aldrig hört talas om KIKO tidigare men det var en hel butik som enbart hade de här märket som tydligen är från Milano. Kostade typ 3,9 euro och sitter, med tanke på priset, förvånansvärt bra. Dock skulle jag önskat att det var en aningen guldigare, men va sjutton. Man kan inte få allt. Tror ändå att jag ska behålla det här på till på onsdag.


Körde ett hårt Aerobicspass efter jobbet idag som jag knappt hann till pga att tanken var typ tom i bilen och alla sega bilister. Vissa tror bannemig att det är ensammast i hela världen och kör i sin egen värld.

Nu är jag helt slutkörd i kroppen och det är en så härlig känsla. Love it! Fläsket ska bort :)


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Diskret men himla snyggt!

2011-10-25 @ 01:32:15
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0