Gott & Gått


Denna goda äppelkaka blev det. Fick receptet från Lotta på jobbet och det blev kanongott och väldigt enkel att göra. Sånna recept gillar vi!

Var i valet och kvalet om jag skulle ta mig ut på promenad eftersom att de tre kommande dagarna ska vi gå på mässa hela dagarna så fötter och ben kommer nog få en del motion iaf. MEN jag tog mig ut tillslut. Friskt och skönt var det. Promenaderna (alltså vägarna som heter så) är så härliga så här på hösten när löven börja falla och man fortfarande har trädkronorna som tak över huvudet. Jag tycker verkligen om hösten när man slipper regn.

Nu måste jag packa resväskan. Har faktiskt tagit med mig springkläder utifall vi skulle hinna med något sådant. Sen måste jag checka in också. Hur man nu gör det, men det löser sig nog. Killen kommer hem halv åtta så jag frågade jobbarkompisarna om vi kunde flytta fram bilresan till Arlanda till kvart i åtta istället för halv åtta så att jag får pussa på honom innan jag åker :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

såg väldigt gott ut. =)

2011-10-09 @ 21:51:56
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: custom essay

Just look at this site. It will be very positive for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0