Fundering


En bild från i lördags när vi gick den rosa promenaden. Här i Norrköping har de haft insamling av BHar och skänkt 100kr per BH till bröstcancerforskningen. Ett bra och roligt initiativ. De har sedan smyckat staden lite med dessa BHar sen. Som här vid Värmekyrkan. Det låg även BHar på backen i form av ett band.

På onsdag smäller det, då är det gala. Jag har lite ångest över vad jag ska ha på mig men det blir nog min svarta långklänning som jag hade på mig på nyår. Försöker spara alla pengar som går för tillfället, till större inköp. Så då får man återanvända det man en gång har köpt. En svart klänning är ju ganska anonymt så jag ska försöka pimpa upp den lite; antingen med smaragdgrönt eller guld. Har inte bestämt mig än. Får väl se. Måste komma på en bra frisyr som går snabbt att fixa. Lösögonfransar måste inhandlas också.

Tjusig bild från nyår, sorry Mia :) Där är iaf klänningen jag hade tänkt.
Kanske borde ta och köpa ett nytt skärp/band också (?)


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

skönt initiativ!

2011-10-24 @ 15:18:22
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0