Vackert sken


Det var så himla vackert under solnedgången idag. Vi har ju inte sett solen på hela dagen men lagom till att den skulle gå ner så sprack det genom. Stod en stund och beskådade den vackra himlen.

För övrigt så måste jag ju säga att kameran i min nya mobil är grymt bra, eller iaf mycket mycket bättre än min förra. Tror det tom är 8 mega pixel plus att den har blixt så hädanefter blir det bilder med denna.

Kvällen har bestått av tvätteri och träning. Idag blev det crosstrainer och styrka. Eftersom fett behöver förbrännas blev det mer crosstrainer än styrka. Efteråt gick jag och köpte mig blodpudding. Jag har inte ätit det sen killen flyttade in förra året i juni. Förstå hur längesen det är! Killen gillar inte blodpudding, that's why, han gillar inte ens lukten av stekt blodpudding men idag fick han stå ut. Ha!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin bild!

2011-11-09 @ 09:39:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0