Premiär för iår

Nu har jag alltså gjort premiär i mina vinterspringkläder. Man är ju så tjusig i den där reflexvästen, men väldigt bra att ha när man springer i stan (eller ja, annars också så klart). Inte minst har jag märkt det själv när jag kör bil. Det är så skönt att tydligt kunna se var folk går/springer någonstans.

Jag har inte varit ute och sprungit sedan i somras så det fick bara bli 30min. Det var alldeles lagom för sen ven det i öronen och halsen kändes inte hundra. Men nu har det lagt sig och snart blir det pyttipanna och rödbettor, kanske ett stekt ägg också.


Kommentarer
Postat av: Leiden

go LISA

2011-12-02 @ 22:25:48
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0