Lite gladare


Idag orkar jag inte göra ett smack
, alltså blir det "Bonde Söker Fru"-repris, ihopplock från kylen till middag och mysbyxorna på.

Har, som vanligt nu förtiden, haft fullt upp idag. Förstår inte men OM jag klagar en gång till under våren att jag har mycket att göra på jobbet, snälla (!) påminn mig om den här hösten. Herregud, maj gad, fy sjutton, helsike också vad mycket det är att fixa just nu!

Men men, lite kul är ju på gång också. I helgen är det mys med familj och skoj med vänner. Nästa vecka är det matmässa i Älvsjö som vi ska ställa ut på - "Mitt Kök" eller som det hette förut "Det goda köket". Och det är ju halv arbetsdag imorgon... nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0