Julklappskrångel

I och med resan till Stavanger i helgen så har även jag kommit igång med julklappsinköpen. Känns riktigt skönt även om inköpen hittills inte har varit så strukturerade utan mer har varit på känsla. Så nu känner jag att jag måste börja styra upp det. Vad ska man ge till nära och kära?

Killens julklappar är redan planerad så även syrrans. De två är det ju lättast att fixa till. Syrran blir glad över det mesta och sen kan man oftast köpa något som jag själv skulle vilja ha. Till killen köper jag ju något som jag vill att han ska ha eller om det är något specifikt som han har gått och önskat sig. MEN va sjutton köper man till en mamma och pappa som har allt och inte önskar sig något speciellt??? Jag brukar kunna klura ut något men i år så står det still, jag känner inte ens att det kan lostna.

Någon som har något bra tips eller idé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0