En vacker kvinna!

2011-11-26_10_49 (MMS)

Leila Lindholm är riktigt vacker och hon är inte pinnsmal, varför är det en så galen jakt på att vara smal? Även om jag tycker att den lägger sig mer o mer ju äldre man blir men den finns ändå där. Jag är inte smal och jag har typ jagat mina kilon sen jag kan minnas. Jag har äntligen börjat inse att smal är inget för mig utan jag har en trivselvikt som mål istället och då är jag snart hemma. Jagar man kilon hela tiden kan man ju aldrig stanna upp o njuta av livet. Lika bra att slappna av och leva i stunden men ha framtiden i åtanke. Att ha några extrakilon och att stråla av glädje och lycka är vackrare än att koncentrera sig så hårt på vad man äter och inte äter att man glömmer att känna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men visst är det konstigt att man jagar och jagar tills man nått siffran på vågen, det trotts att man kanske mår jättedåligt trotts detta. Trivselvikten är väl den som är bäst, finns ju faktiskt saker i livet som man vill njuta av.



tack för en trevlig blogg!



Kram!

2011-11-26 @ 19:51:34
URL: http://emmasunderbaravarld.tomassor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0