Snart är det helg!

Den här veckan har verkligen känts lång men bra lång. Vet egentligen inte varför, men min tanke varje dag har varit "Vilken tur att det är 3 dagar kvar av den här veckan eftersom jag har så mycket att göra" och nästa dag "Vilken tur att det är 2 dagar kvar av den här veckan eftersom jag har så mycket att göra" osv. Många deadlines nu att hålla och se till att rätt info kommer till rätt person.

Men en sak är säker - utan bra kommunikation i affärslivet fungerar INGENTING! Så tänk på det, gå inte runt och sura över saker eller irriteras över något som inte fungerar. Prata om det, red ut saker och ting. Ta liksom tjuren vid hornen! Det är alldeles för många som hänger läpp över saker och ting som de tycker borde skötas på något annat sätt. Hur ska det kunna lösas om ingen säger till?! Va fasen, det är ju ett sätt att visa att man är uppmärksam och intresserad av att göra företagets bästa.

Nähe, om man skulle ta och fundera på hur kul jag kommer ha det i helgen! Stockholm imorgon till tjejkompisarna som jag lärde känna under våra härliga år i Linkan.

Jag, Lena (som jag ska sova hos imorgon) och Cookie. Grymma tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0