Oh no!

Nej nej nej! Jag blir tokig, inte ett sånt där utbrott igen. Jag vill inte! Nästa torsdag ska jag och Kakan till Grekland ju. Nu när vi äntligen har hittat bra datum och en härlig plats att åka till så kommer det här. Jag vill verkligen till Grekland och jag behöver verkligen komma bort ett tag! Arghhhhh!

Helgen har iaf varit superskön. Stanhäng med Emma i lördags, helt galet vad hennes mage växer. Men riktigt mysigt att titta på (om man nu kan säga så). Självklart blev det shopping, vi kan ju tydligen inte låta bli när vi är på stan ihop :)

I lördags kväll var det tjejkväll och då menar jag nog egentligen moffar-kväll. Herregud vad vi åt! Jag hade typ inte käkat något på dagen så jag tryckte i mig ordentligt vilket resulterade i ont i magen som har hållt i sig till idag. Det ska bli träning ikväll så att mitt dåliga samvete försvinner!

Hjälpte mamma o pappa igår med att ta bort plåtarna från poolen. Men gissa vad som låg i poolen. Jo, två äckliga möss. Den ena såg helt ok ut, typ som den låg och sov men den andra var helt ljus och hade en äcklig hinna runt om sig..... såååå äckligt! Krävs en hel del klor och rengöring innan det blir bad i den där i sommar, kan jag ju säga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååå möss, fasiken va äckligt!!

2011-05-23 @ 16:14:25
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0