Basket

Jobbdagen är slut och jag känner mig faktiskt ganska slut också. En hel del kvar på "att göra listan" men va sjutton man kan inte jobba ihjäl sig heller. Måste ta det lite lugnt. Jobbet är ju inte allt i världen!

Tänkte att jag skulle träna idag men de planerna är nu skrotade. Gick förbi killens jobb på lunchen och fick reda på att vi har två biljetter till basketen ikväll. Norrköping Dolphins mot Sundsvall Dragons. Kommer nog bli en häftig match, det är tydligen final. Haha, är dålig på att följa basketen men får kanske börja nu. Dolphins har tydligen möjlighet att säkra det andra raka SM-guldet ikväll. Coolt!

Jag som har spelat basket en gång i tiden, för typ 16 år sen. Herregud, jag låter ju stenålders! Får se om jag kommer ihåg något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0