Sonnedag

Vilket skön söndag det har varit! Tog en lång sovmorgon, eller den kunde ha blivit längre. Killen väckte mig tio i elva men jag kunde lätt ha sovit längre. Han hade tydligen varit vaken i två timmar då... hoppsan hejsan!

Blev en del tv-tittande på förmiddagen. Det var ju en massa skidåkande så det var ju tvunget att ses. Gick ju sisådär i Holmenkollen men inte trodde jag på nåt ändå. Killen stack i väg på handbollsdömande i Mantorp vid lunch och jag tog mig en sväng ner på stan.

Tog tag i lite telefonsamtal medan jag gick i den härliga solen. Jag kan förstå att man tycker att våren är på språng men inte helsike var det så varmt att man bara kunde ha skinnjacka på sig med tunn tröja under. Har folk egen päls under? Jag hade vinterjackan på mig, det var ju ändå 3 grader ute i skuggan, och jag tyckte det drog ganska friskt kring öronen. Jaja, får väl hoppas på att jag slipper förkylning iaf.

Jag försökte mig på att ta mig genom några bokslutstransaktioner i bokföringsuppgiften Intertrade 22 (som jag fortfarande inte har klarat!) men för i helsike, jag kan lätt säga att "JAG HATAR DEN DÄR UPPGIFTEN!". Jag kommer ju aldrig bli klar med den. Någon som har lösningen till den, eller kan hjälpa till? :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag har fortfarande vinterjackan på och jag ångrar bittert att jag i lördags inte hade mössa på mig för de blåste supermycket vilket ledde till brainfreeze och sedan nu en härlig förkylning med halsont och feber. Älskar att vara sjuk när jag äntligen har lite ledig tid. =/

2011-03-07 @ 10:43:37
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0