Sälen 2011

Jag och syrran kom tillslut upp till Sälen efter ca 4 timmars körande idag. Vi startade typ vid nio, lite senare än tänkt men vad sjutton. Vi hann iaf både shoppa på systemet, på Stadium outleten och ta en sväng förbi en av skinnbutikerna i Malung innan vi stod på skidor resp bräda i backen. Händelserik dag minsann!

Nu har vi tagit en välförtjänt bastustund med en kall öl i handen och käkat min egengjorda thai-gryta. Jag känner mig lite förkyld minst sagt. Halsen kliar och näsan har börjat rinna, sååå typiskt! Men det är inget som ska slå ner mig, nu kör vi!

Det var riktigt kanonväder idag men min mobil hade inga batterier och kameran hade jag glömt i stugan. Syrran tog två kort så jag kanske får dem någon gång i framtiden. Får bli fler bilder imorgon i stället helt enkelt.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0