Repris

Struntade i att träna idag för jag hittade roliga pass att gå på både imorrn, på fredag och på lördag så jag känner att de passen får räcka för veckan. Efter jobbet stack jag till Bolagret för att se om det kanske fanns något kul till lägenheten. Kom faktiskt hem med en grön matta till vardagsrummet. Känner att jag vill göra om det lite. Har kört med rött vitt blått så länge nu så nu ska det bli ändring på det. Tanken är färgglatt, så på lördag ska det inhandlas tyg så att jag kan sy nya kuddöverdrag. Gud så härligt med nytt och fräscht till våren!

Tittade precis klart på "Trinny & Susannah stylar om Sverige" på tv4 play. Har alltid tyckt om deras program när de stylar om folk. De är så rakt på sak och säger vad de tycker och tänker. Programmet var riktigt bra. Kul att se hur man kan göra om en sådan tråkig outfit till något levande och glatt. Tänk att så många går och gömmer sig under sina stora svarta kläder, varför? Så dumt så dumt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0