Ny tidning

Den här nya tidningen, STYLE BY, fick vi till jobbet för någon dag sen men jag har inte hunnit titta i den än. Men idag så bläddrade jag lite och den verkar nog helt ok. Jag förstår inte riktigt vem som står bakom om den dock, är tanken att Elin Kling ska vara frontfigur? För om man tittar i tidningen så är både Jonna Bergh, Elin Kling och Columbine Smille redaktörer. Jaja, cool trio tjejer iaf.

Den är verkligen riktad till de som är riktiga fashion-freeks, är min första känsla. Men jag tror nog inte att det finns en sådan på marknaden så den här kan nog bli en hit om den fortsätter i samma stil som första numret. Det är ju många tidningar som tappar stinget efter något nummer. Men det är väl bara att hålla tummarna! Mycket tips och inspiration bjuder den på, vilket är super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0