Mellanmål

Hade en stor presentation idag för en av våra största kunder och jag presenterade en stor framtida aktivitet inom varumärket vilket var jättekul. Jag kände mig riktigt nöjd efteråt måste jag säga. En byggkloss till i erfarenhetssäcken, check!

Stack till gymmet efter jobbet. Har bara kört gym sedan jag nu har börjat bli frisk. Vågar inte riktigt ta i 100% än. Hostar fortfarande litegrann så ett lägre tempo får det bli, med mer styrka istället. Eftersom vi lagade en sådan rejäl lunch idag så tog jag det lite lättare till middag. Jag provade på den senaste nyheten från KESO-familjen:


KESO mellanmål med hasselnötter, torkade blåbär och typ tranbär, ca 16-18kr. Jag älskar ju de båda så detta var riktigt gott. Kommer säkert användas i backarna i Sälen om två veckor. Det följer tom med en sked vilket är super när man är on the go.


Kommentarer
Postat av: Leiden

Jag försökte äta de där för någon dag sedan och kom fram att det inte var för mig. =/ Keso för mig ska ätas med grönsaker inte frukt.

2011-03-04 @ 11:40:33
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0