Hinner knappt

Jag har så himla mycket att göra nu. Sedan typ två veckor tillbaka har det varit tjokat i min almanacka. Budgetar som ska sättas, marknadsplaner att planera, konferens att åka på, semester att ta ut, packning, 1 poäng i externredovisning att göra, fester att gå på, event att planera.... och så håller det på. Hjälp, vad mycket det är just nu!

Faaast jag måste ändå få säga att jag känner att jag är riktigt duktig på att varva ner när jag väl är hemma. Kanske inte varva ner fysiskt men psykiskt så släpper jag ganska snabbt jobbet när jag kommer hem. Jag kan ju ändå inte göra något om jag inte har min jobbdator eller anteckningsblock, så då är det lika bra att strunta i det helt. Jag har ju bara betalt för att jobba 40 timmar i veckan, inte en timme mer.

Nu är det bara några futtiga fullbokade timmar kvar innan bilen styr mot fjällen och för lite välförtjänt skidsemester. Så underbart - Det här behöver jag! Jag och syrran i bilen upp... haha, roligare blir det inte!

Kanske kan få en repris av den här bilden, det ser iaf lovande ut!


Kommentarer
Postat av: bulle

me like :)

2011-03-15 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0