Black Swan

Blev bjuden på bio ikväll av en jobbarkompis. Vi skulle egentligen ha varit några fler men de bangade i sista stund men inte jag heller. Vi bestämde oss för att se "Black Swan". Hade egentligen ingen aning om vad den handlade om mer än att det handlade om balett och att Natalie Portman spelar huvudrollen.

Den var riktigt bra. Jag tyckte att Natalie spelade hur förbaskat grymt som helst. En riktigt gripande och stundvis även ganska otäck film. Jag kan verkligen rekommendera den. Så se den om ni inte har gjort det!

Sitter just nu och tittar på "En unge i minuten". För något år sedan skulle jag nog aldrig klarat av att titta på det men nu känns det hur naturligt som helst. Nästan lite förberedande för vad som komma skall om ett x antal år. Jag tycker nog att den är bättre filmad än den där engelska versionen som gick för ett tag sen.

Imorrn är det kundpresentation så det är lika bra att lägga sig tidigt för att vara utvilad. Någon mer som hade problem att somna igår kväll? Jag låg och vred och vände på mig i drygt en timme, sååå segt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sV:men tack vad glad jag blir:)

2011-03-29 @ 09:01:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0