Urless

Jag har varit på möte i Köpenhamn idag vilket har nog varit den värsta dagen på länge. Igår hade vi jobbfest. Det blev en del drickande men jag avslutade sista två timmarna med cola så så farligt var det inte. Jag la mig utan att det snurrade och utan att känna mig full. DOCK så hade min mage egna kärnvapensprängningar hela förmiddagen, och vad gjorde jag under förmiddagen idag??? Jo satt på ett X2000 på väg ner till Köpenhamn, vilket resulterade i att jag mådde så illa att jag inte visste var jag skulle ta vägen.

Träffade upp alla inför mötet på lite lunch. Jag åt en brödskiva. Sen hade vi möte mellan 12.30-18. Jag åt nada. Drack lite vatten noch kaffe. Min mage är helt urholkad. Har inte kunnat äta nåt förrän nu på kvällen för typ en timme sen. Så nu har jag magknip istället.

SJ ska man förövrigt inte åka med. Jag har bytt tåg tre gånger och sprungit upp och ner för peronger och trappor jag vet inte hur många gånger. Nu sitter jag iaf på rätt tåg men är 1h och 40min försenad. Gud så glad jag är! ARGHH!!!!

Är hemma om en timme - pigg och gla, eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0