Överraskning


Fick ett meddelande om att jag hade ett paket att hämta ut från Sportamore. Blev väldans fundersam på vad det var. Eller först blev jag rädd att jag hade råkat beställa hem något och sen trodde jag att det var en gammal beställning som kom fram nu. Förstod när jag öppnade paketet att det nog var en födelsedagspresent. Det var den här klockan här ovan. Har faktiskt titta på den ett antal gånger men inte kommit mig för att beställa den. Sjukt snygg till sommaren, MEN jag vet fortfarande inte vem det är ifrån MEN jag har mina aningar...

För övrigt så har jag fixat naglarna igen. Hur skönt är det inte att sätta sig i typ 45min och bli omhändertagen? Superskönt! Den här gången blev det knallrosa naglar. Tröttnade lite på min franska manikyr plus att jag hade slagit av så många naglar och då är det snyggare med färgat lack. Fast nästa gång blir det nog fransk igen, när naglarna har växt ut lite. Somrigt blev det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0