Näst sista måndagen

Semestern börjar närma sig med stormsteg. Bara 7,5 arbetsdagar kvar sen är det ledigt i 4 veckor. Jihaa! Det ska bli så otroligt skönt.

Imorse när jag vaknade visste jag knappt var jag var och inte heller vad klockan var. Helt borta var jag. Tycker inte om sådana morgnar, vill hellre vakna och ha allt under kontroll och känna mig utvilad. Men men, sova får man göra någon annan gång.

Förresten så köpte jag mig äntligen ett par springskor för mina födelsedagspengar. Ett par knallrosa Asics blev det. Helt sjukt, men jag fyndade dem riktigt ordentligt. Ord pris var 1 900kr och jag fick dem för 900kr. De hade bara två par kvar så då hade de satt ner priset för att bli av med dem. Väldigt passande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0