Måndag, blodiga måndag

Jesus, va trött jag är! Jag är så himla seg i huvudet och kroppen ska vi inte tala om. Det var ingen röjar fest i lördags men jag sov så himla dåligt natten till söndag och sen har vi bara åkt fram och tillbaka. Ingen lugn stund. Skulle kanske behöva en dags ledigt, haha! Usch, va gammal man låter.

Festen i lördags var iaf hur GRYM som helst. Jag är så glad att så många kom och att vädret ändå höll i sig så bra som det gjorde. Självklart var vi inte utan regn men det varade nog bara i typ 10-15min. Nej, allt blev så bra och jag tror nog att alla hade det ganska bra också :)

Jag lägger upp lite bilder när jag har fått in från de som tog lite kort. Finns en hel del roliga bilder!

"We are elding!", citat killen min. Som riktiga coxboys drog vi till stranden innan midnatt och grillade korv och marshmallows. Det åskade och blixtrade ut över vattnet så det var ett riktigt häftigt skådespel. Hur mysigt som helst!
Sjukt bra avslut på en fantastisk födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åå lägg upp lite bilder när du får tag på några!!! kram!

2011-06-13 @ 18:56:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0