Lööördag

Vi kom så himla sent i säng igår att vi inte gick upp förrän strax efter elva. Hur skönt som helst att sova ut. Jag var ju sjukt trött igår så nu har jag sovit ikapp lite (om man nu kan göra det?).

Vi har tagit en sväng på staden. Jag råkade köpa en ny bikini (ooops!), ett par knallblå shorts och ett ärtgrönt träningslinne. Riktigt nöjd är jag. Bikinin kommer från Åhléns Wera och var riktigt snygg.


149kr för överdel och 129kr för underdelen. Kommer bli såååå snygg i Kroatien!

Ikväll är vi bjudna på middag hos Lotta och Jocke, men innan det kom killen på att han skulle sticka ut och springa. Jag var inte alls sugen så jag skippade det, men han lär väl komma hem snart flåsandes. Tänkte träna ordentligt imorgon istället. Är man inte sugen på att träna så ska man inte tvinga sig heller. Kroppen talar ju för sig själv, det gäller bara att lyssna.

Måste hämta det sista av tvätten nu innan det är dags att göra sig i ordning. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Lisa sluta köp bikinis jag får panik för jag hittar inga... Tror vi ska hålla till på nudist stränderna så du behöver inte köpa några fler nu okej!!! ;)

2011-06-18 @ 23:21:59
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0