Grillfest

Tisdag, hmm inget nytt under solen iaf. Killen och jag fortsätter leta solbrillor med styrka till honom. Tror nog att han har bestämt sig för ett par Ray Ban New Wayferer. De kommer att bli riktigt snygga men herregud vad dyra sådana är! Jag tror att han totalt kommer att betala runt 2 600kr. Men är man halvblind (ja, eller så illa är det ju inte) kanske det behövs? ;)

New Wayfarer Black / G-15 XLT
Annars så är det grillfest på jobbet ikväll. Känns ju inte så somrigt ute men trevligt ska det bli att dricka och äta gott med kollegorna. Folk börjar ju droppa av för semester nu också. Det är ju midsommarafton på fredag helt sjukt nog.


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag var och beställde mina idag, hade jag tur kommer det fort som tusan annars 3-4 veckor vilket betyder precis till Kroatien =)

2011-06-21 @ 19:17:01
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0