Dåligt bloggande

Jag har inte alls varit duktig på att blogga nu på några dagar. Jag har liksom inte haft något att skriva riktigt och inte heller haft tiden att skriva. Men nu så, så skriver jag!

På väg till jobbet imorse. Bara tre dagar kvar innan semester.... Yeeeees! Körde lite wild and crazy och tog på mig shorts som slutar ovanför knät. Vet inte riktigt vad våra regler på jobbet säger men än så länge har jag inte fått någon kommentar. Kanske får världens mail sen, haha!

Ikväll ska vi hem till en gammal jobbarkompis, alltså hon är inte gammal utan hon slutade sista maj så vi är inte jobbarkompisar längre. Det blir middag och badande i tunna, trevligt trevligt. Nu är det jobb som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0