Träning


Efter en del tvättande och slappande hemma stack jag och syrran iväg till gymmet. Jag tänkte egentligen springa lite idag men shit vilket väder vi har. Har typ regnat heeela långa dagen. Gymmet gick bra. Körde genom nästan hela kroppen. Det är ju sista passet innan stranden hägrar så det gäller ju att inte spara på krutet. Imorgon hoppas jag på bättre väder så att jag kan bränna lite fett i spåret istället.

Måste fixa packningen också men det får nog bli imorgon. Härnäst ska jag ta en välbehövlig dusch och sen är det väl typ middag och TVn resten av kvällen. Tänkte kolla på den där nya serien på 3:an ikväll "Love Bites", hoppas på att det är bra.

Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0