Sommarfräscht!


Fixde naglarna idag. Mitt förra lack lossnade helt så nu fixade vi snygg fransk manikyr istället. Det är ju semester i tre veckor till så då gäller det ju att ha något där utväxten inte syns. Jag brukar inte vara så mycket för stenar och bling bling, men jag tänkte att jag provar. Tre stenar på vardera ringfinger blev det. Får väl se om jag tycker att det är något för mig. Fia på Nailshop i Norrköping är ju grym! Har gått till några andra men hon är bäst i klassen.

Där ser ni även en av mina nya ringar, den smala silverringen. Tror faktiskt att det är gamla förlovningsringar, om man nu har silver i sådana (?). Ganska coolt om så är fallet. 120kr fick jag ge för båda, helt klart värt det! Den andra med grön sten fick jag av killen när vi var i Kroatien förra året, en favvis.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oo va snygga naglar!

2011-07-10 @ 13:08:39
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0