Slapp-söndag

Gårdagskvällen/dagen var som jag skrev tidigare riktigt bra. Eric Gadd körde sina hits framför en publik som var lite medioker. Ganska pinsamt att så få hade tagit sig dit kl 17, men jag sjöng glatt med. Sahara hot nights levererade ordentligt senare på kvällen. Skitbra live! Måste se deras konsert någon gång. Som vi misstänkte så var det väldigt mycket folk också, men är det typ "festival" så är det bara att gilla läget.


Efter de hade spelat kvar tog vi oss ett varv runt stan. Killen har ju lite svårt att sätta ihop stans alla delar; "jaha ligger det här här, men nu kommer vi ju hit, jag trodde det låg där". Så lät det ungefär under vår lilla promenad.

Efter en cider i öltältet så drog vi hem och tittade på någon dokumentär om Queen och sen blev det sängen direkt.

Idag är det slapp söndag. Fotbollen är på för fullt och det står redan 2-0 till Sverige, hoppas de håller det bara. Eller åtminstone vinner.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 18:52:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0