HEMMA IGEN! Kom hem kl 3 natten mot torsda...

2011-07-29_13_04 (MMS)

HEMMA IGEN! Kom hem kl 3 natten mot torsdag så gårdagen var inte helt pigg direkt. Veckan i Kroatien har varit kanon även om inte vädret riktigt levde upp till mina förväntningar tyvärr. Hade förväntat mig samma stekande värme som förra året men vi fick några riktigt fina dagar ändå. Många knaserier och skratt, en del röda brännor o massor av öl. Mersmaken av solsemester är påträngande! Bilder får jag lägga upp på måndag när jag har en dator. Har inte ens hunnit titta på dem än. Ikväll ska jag o killen käka ute. Det är min sista riktiga semesterdag och den ska avslutas på bästa sätt. Nu ska jag se om jag kan hitta nån att spendera dagen med! Ha det gott så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0