Helgen

Har varit lite tyst här i helgen och det är inget konstigt med det för killen kom hit i fredags och sen har vi hängt hela helgen. Han jobbar ju in i det sista tills vi åker till Kroatien på onsdag medan jag fortsätter att ha semester. Så blir det ibland när ens karriärer inte riktigt klaffar. Men nästa sommar ska vi banne mig ha semester samtidigt!

Igår gjorde vi verkligen inte många knop. Såg iofs bronsmatchen i fotboll som var ganska nervig men de klarade att hålla ihop det bakåt, så bra! Sen blev det hämtmat och film.

Killen har ju bestämt sig för att lära sig att spela golf (han har tom investerat i ett halvt golfset) så idag stack vi ut till golfbanan och slog lite bollar, blev lite lätt irriterade på varandra och skrattade åt våra misstag.

Min fina golfbag invigdes därför. (Anders Timell skulle vara stolt! Haha!)

Om precis 3 dagar sittter vi på planet mot värmen. Ska bli så härligt att få känna av lite riktig värme ett tag. Men nu ska jag umgås med syrran och kolla på fotboll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den smälte in fint in i inredningen! haha! ;)



Så Alen ska börja golfa?! Kul! Här är det tvärtom, Patrik har spelat i många år medan jag är den som inte kan!



kram!

2011-07-17 @ 20:58:04
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0