Härlig dag!

Passade på att packa lite i förmiddags. Egentligen så påbörjade jag det här packandet redan för typ två veckor sen men nu så, nu är det på riktigt. Jag vet inte hur många olika solskyddsfaktorsflaskor (heter det så?) jag har med mig. Vi ska iaf inte bränna oss. Det enda jag har lyckats att inte överpacka är skor. Jag vet inte hur många par shorts och linnen jag har med mig, men men jag kan inte bestämma mig och jag får ju ta med mig 20kg.

Mötte upp Emma vid lunch och spatserade runt på Rocklunda en vända för att sedan köra balkonghäng hemma hos henne. Sen fesade jag mig kvar hos henne och hennes kille i några timmar. Så trevligt så. Skrev precis till henne att jag nog inte behöver prata med någon på ett par timmar nu, och så är det verkligen. Vi tjattrar i ett!


Emma försökte sig på armgång. Sjukt ont i händerna så jag struntade i det men utegymmet var fräscht.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha samma här! är alltid typ ansträngd i rösten när vi setts :)

2011-07-19 @ 20:19:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0