Lite mosig sådär

Egentligen så är jag ganska deppig. Det här har verkligen varit en skitvecka, både för mig och killen. Hade besiktning av bilen idag och den gick typ genom. Parkeringsljusen fungerade inte (jag som hade typ kollat och bytt massor med lampor på bilen) men det ansågs inte som så grovt att jag måste ombesiktiga den. Så nu måste vi byta dem också. Jag är iaf glad att det inte var något annat som var problemet (förutom antennen då så klart).

Förresten så fick jag plus poäng för upptejpningen av den löst hängande antennen. Alltid något!

Har slängt in två maskiner med tvätt, ska bara hämta dem om typ en halvtimme och sen bege mig till body pump passet. Behöver verkligen skingra tankarna. Usch och blä, tur att Kakan kommer imorrn!

Jag och Kakan sommaren 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0