Jag är så bra!

Nu har jag städat heeeela lägenheten själv (ok, förutom avloppet i duschen det tog killen sig an). Nu är allt så himla fint och jag är sjukt nöjd. Det var ett bra tag sen som jag dammsög OCH skurade golven, men idag är ingen vanlig dag för jag drog fram moppen också.

Plus att jag har bakat kakor. Drömmar blev det och de fick godkänt av en kritisk kille. Han tyckte iaf att de var bättre än de man köper i affären och då är jag nöjd. Förstår faktiskt inte varför man skulle köpa drömmar i affären när de är så lätta att göra. Tänk alla E-nummer och skit man får i sig, blä!

Som jag skrev igår blev det även en sväng ner på MQs rea. Jag var där någon minut efter elva och då var hela butiken helt galet full med folk. Fanns massor på rean men inget direkt som lockade. Jag hittade ändå ett brunt smalt läderskärp att ha utanpå stora skjortor eller koftor, en mörk nästan svartblå Levi's skjorta och en tätstickad nästan kavaj-tröja. Alltihopa till halva priset = nice!

Nu ska jag vika tvätt och sedan är det nog dags med middag. Jobb imorgon igen och sen helg, wohooo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter jättebra! Vanliga stället?

2011-01-07 @ 12:58:51
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ses i morgon!



kram

2011-01-07 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0