Gårdagen

Vi hade en mycket trevlig dag igår. Först tog jag och killen en välbehövlig sovmorgon för att sedan tas oss ner på stan för att köpa biljetter till Handbolls VM som går här i Norrpan. Eller en av grupperna spelar här, dock varken Sverige eller Kroatien men Island och Japan istället.

Vid halvfyra kom killen syster. Vi lagade lite käk och sen drog vi till Himmelstalundshallen och var där fram till halv elva någonting. Vi såg slutet av matchen mellan Norge-Ungern, hela Japan-Österrike och hela Brasilien-Island. Eftersom vi inte såg hela första matchen har jag inte så mycket att säga om den förutom att när vi kom in i hallen så slutade typ Island göra mål och Ungern tog över matchen och vann. Däremot var matchen mellan Japan och Österrike ascool. Spelare nr 7 i Japan var GRYM! Helt galen handboll spelade han. Riktigt kul att se! Vi sket dessutom i våra 200kr platser och snodde åt oss 3 platser i sektionen där de kostade 600kr istället. Så bra ;)

Idag har vi tagit ett varv på stan, kört killen syrra till stationen, bytt billampor, gjort klart kakeldekor i köket (nästan, saknar några svarta dekorer), skurat i köket och nu blir det slappande. Hade tänkt ta ett varv till gymmet men jag är inte sugen idag plus att jag drack alkohol igår så träningen ger ju inte 100% ändå.

Måste ladda för ännu en arbetsvecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0