Fly förbannad

Hela dagen har varit piss. Jag vaknade ganska ok, eller lite sur tror jag om jag tänker tillbaka men det var nog mest för att jag inte somnade förrän efter tolv igår. Men sen har det bara gått utför!

Jag har försökt att uppgradera min telebobo till Android 2.2, vilken lögn! Jag har ringt Samsungs kundservice typ 4ggr under dagen och frågat tusen frågor. Och fortfarande har det inte löst sig... lagom irriterande. Svaret på en av frågorna blev till slut att "... ja just ja, det här går ju bara att göra i Android 2.2, undrar hur man gör då?". Jag höll på dö, skön kundtjänst.

Sen har jag laddat ända sen i söndagskväll på att få köra Zumba idag med min favoritledare. Kom dit 15min och då fick jag stå på väntelistan, TROTS att jag hade bokat innan och bokningssystemet meddelat att jag hade en plats och att jag var tvungen att hämta ut den 10min innan passets början. När jag väl kom dit och inte fick någon biljett blev jag oxtokig. Såg rött där för en 5min. Hon bakom disken såg lite ledset på mig och ursäktade det inträffande. Jag tappade suget helt och gjorde därför ett halvbra pass i gymmet istället.

Dagen har iaf bestått av en positiv sak och det är att jag ÄNTLIGEN har fått mina lurar :D

Supernice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0