8. Favoritmat


Jag älskar fräscha sallader och "blöt fisk" som jag sa när jag var liten. Menade egentligen gravad lax. Jag älskar lax i alla dess former men är även en stooor sucker för grekisk sallad. Jag äter ofta grekisk sallad ute och jämför dem med varandra och förundras ofta hur dåliga de är. Bästa grekiska salladen åt jag, tro det eller ej, i Sydafrika på en restaurangkedja som jag inte kan komma på vad den heter nu. De var helt underbart goda!

Sen på senare år har jag ju skapat mig en craving efter sushi. Dock, efter att ha fått äta många olika sushi på ett x antal ställen, så är sushi-restaurangerna i Sverige såååååå förbaskat dåliga! Det är nästan pinsamt att de serverar den sushin de gör, men men om man bara har det att tillgå så är det väl inget att göra åt. Tur att jag är brand manager för Blue Dragon så att jag kan göra egen sushi istället och prova på många olika varianter. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Har inte riktigt lärt mig äta sushi ännu! :/ måste öva lite mer tror jag!! ;)

2011-01-17 @ 17:45:07
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0