2. I mina öron när jag tränar

Jag kör på med listan :)

När jag tränar har jag två musiksmaker som jag varierar mellan. Eller det blir kanske fler eftersom jag rätt ofta kör pass och då kan jag ju inte påverka musiken. Men om jag får välja helt fritt blir det rock eller techno/dance. En ny favorit är Robyn som jag ganska ofta lyssnar på när jag styrketränar. Rock är grymt skönt att springa till, sjukt bra att hålla tempot till. Jag lyssnar då helst på The Hellacopters vilket är ett grymt band som tyvärr inte finns längre. Annars blir det Lenny Kravitz, Guns and Roses eller GreenDay plus en massa annat... Beror ju helt och hållet vilket humör jag är på!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0