16. Favoritlivsmedel

Varje gång jag går och handlar blir jag alltid lika sugen, varje gång jag kommer hem från träning blir jag alltid lika sugen, varje gång jag vill ha något litet och äta blir jag alltid lika sugen, varje gång vi ska äta middag blir jag alltid lika sugen, varje gång det inte finns i affären blir jag ännu mer sugen, varje gång de är dåliga blir jag ännu mer sugen...... På vad kan man undra?!



JO, på AVOKADO!!! Så förbaskat gott!!!
- det funkar till förrätt
- till mellanmål
- som pålägg
- i sallader
- guacamole
- gratinera
- au naturel
- osv...


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte annat än att hålla med! :)

2011-01-25 @ 17:17:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0