12. Favoritidrott

Idrott som jag själv tyckte var jättekul att utöva men som jag då tyvärr inte har fortsatt med, det är handboll. Fartfyllt och strategiskt, riktigt kul att både spela och titta på. Jag spelade i två lag och utan att de två tränarna visste något så satte de mig på samma position. Jag som alltid har varit (fram tills nu då när jag nästan är kort i min vänkrets) så har jag setts som lång och kraftig, så det kanske har fallit sig naturligt att jag ska jobba på linjen. Snacka om att jag hade riv- och blåmärken efter alla våra matcher, men kul var det.

Tyvärr så har jag lagt ner med alla de sporter jag har hållit på med förutom då golf och utförsåkning (klassas det som en sport?).

En riktigt cool handbollsspelare, Dalibor Doder! Tänk om man skulle ha blivit som han...


Kommentarer
Postat av: Leiden

ja vi kan köra roadtrip iron maiden den första, gbg o liseberg den andra, ullared den tredje, och sedan helsingborg och robyn fjärde o femte. haha

2011-01-21 @ 21:00:29
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0