10. Då mår jag som bäst

Det här var ju en svår rubrik. Ska man relatera det till träning och friluftsliv eller ska man bara relatera det till när man verkligen mår som bäst, hmm. Efter lite fundering så har jag kommit fram till att jag kör på att det ska vara relaterat till träning/hälsa/friluftsliv.

Vad jag varje år verkligen längtar till så är det att vara uppe i fjällen. Jag är inte alls en sådan person som tycker det är jobbigt med kyla och att klä på sig fem lager med kläder. Jag tycker det är hur härligt som helst att ha på sig både underställ, fleecedress och överdragskläder. Att stå längst upp i backen i Sälen och se ner på stugan och tänka nu kör vi, och veta om att värsta adrenalinkicken kommer att komma. Det är livet, hur härligt som helst!


Sälen förra året, hur grymt känns inte det här då?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0