Tatuera mig, nu!

Nu har jag gått så länge och funderat på vad min nästa tatuering ska bli. Jag har ju en som jag gjorde hösten 2007, en fjäril som jag har ritat själv. Sen har jag haft hundra idéer om vad min nästa ska vara. Jag tycker det är så himla snyggt med små tatueringar med stora personliga budskap. Sleeves är också supersnyggt men det krävs kanske en mer utpräglad livs/klädstil för det, och jag skulle nog helt enkelt inte passa i det.

Fast den senaste tanken är att bygga vidare på min fjäril med lite text och snirklar. Jag gillar stället den sitter på (på högersida om ryggraden) så att fortsätta spinna vidare upp mot midjan vore coolt. Jag skulle nog behöva ett proffs som hjälper mig med lite idéer.

Körsbärsblommor är så vackra! Är riktigt sugen på att ha en svart tatuering med sådana...

Jag skulle ju gärna vilja ha det gjort innan sommaren. Hur ska det gå till???

Kommentarer
Postat av: Leiden

sorry att jag aldrig svarade på sms:et skjutsade David til jobbet då.. Jag vill också tatuera mig nsart men vad och vart är den stora frågan. Vill ha lilla My men vart, jag vill ha någon blomma men vart? haha

2011-02-08 @ 14:21:20
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

David ska också göra en snart och tydligen måste jag sitta och hålla honom i handen. haha tönt.. ;)

2011-02-08 @ 14:42:53
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: ulle

eyy! va komiskt, jag satt inte för så länge sen o gnällde om att jag också vill göra en tatuering!! go for it!

2011-02-09 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0