28. Där tränar jag allra helst

På en fräsch träningsanläggning där det finns massor med roliga pass att välja på och där gymmet har många olika maskiner. Nautilus här i Norrpan är ju sisådär. Gymmet är väl helt ok. De har massor med olika maskiner men pass-schemat är förskräckligt dåligt. Det finns typ 3 dance/aerobicpass i veckan, 2 boxpass, en hel del dåliga ledare och självklart body pump passen som är grymt bra. Med tanke på vad det kostar att träna där och hur många som faktiskt går dit så borde de ha bättre utbud. Men men, vad gör man inte. Man måste ju träna :)

Körde förresten ett grymt bra body pump pass igår. Är så nöjd med mig själv. Nu börjar jag verkligen skymta min muskler i spegeln, coolt! Har nog aldrig lyckats med det förut. Nu gäller det bara att förbränna (alltså köra en del kondition) för att bli av med fettet mellan musklerna. Sen har jag nog en vikt jag skulle vara nöjd med.

Ikväll väntas träff med tjejerna. Så trevligt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0