22. Min favoritfrukost

Jag är en riktig frukostmänniska. Jag har fruktansvärt svårt att klara av en morgon eller en dag utan frukost. Jag måste alltid se till att det finns något hemma att äta på morgonen, för att gå till affären på morgonen och handla fungerar inte. Magen skriker mat mat mat!

Det kanske är även därför som jag tycker att hotellfrukosten säger allt om vilken standard hotellet håller. Sen är jag även periodare. Kan äta samma pålägg i flera veckor i sträck för att sedan byta till nästa variant.

Jag äter helst följande till frukost:
- stort glas mjölk
- apelsin/ananas juice
- fruktsallad
- grovt bröd
- ost och skinka
- gurka
- nötter och torkad frukt

Men det är ju väldigt sällan en sådan här frukost blir av... tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0