2 år!


Idag har jag och killen varit tillsammans i två år. Tjohooo för det! Ja det är tjohoo för inte sjutton trodde jag att han skulle stå ut med mig så länge. Haha! Fast egentligen så är den här dagen ganska krystad för vi båda två klassade oss som tillsammans innan den här dagen för två år sen. Vi kunde inte bestämma vilken dag så när vi väl diskuterade saken så var det den här dagen och då bestämde vi att om vi inte kunde hitta en bättre dag så tar vi den här. Så, så blev det.

Så ikväll ska vi äta på restaurang. Hoppas på att någon restaurang är öppen bara. Det är ju måndag så lite finare restauranger kan ju ha stängt (fast enligt min kille så är det aldrig så). Jaja, vi får väl se vem som har rätt!


Kommentarer
Postat av: bulle

tjohoo för er!! :D

2011-02-28 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0