Wrap up

Jag har ju inte varit så väldans aktiv här under helgen men jag har varit desto mer aktiv med familj och vänner. Julhelgen har varit hur härlig som helst. Önskar bara att den vore längre för imorgon är det jobb igen. Skönt nog är det bara i två dagar innan det är helg igen.

Jag har fått många fina julklappar, ätit gott, skrattat mycket och umgåtts i godan ro. Jag tog dock inte så många bilder under jul men pappa gjorde nog det istället. Så här ser det ut när vi delar ut julklappar. Pappa öppnar, mamma snackar om något och syrran tar kort.


Jag var över till min kompis Emma idag och hälsade på henne och hennes söta son Lionel. Små bebisar är ju för söta men än så länge så är det där det stannar också. Jag tar gärna hand om dem och gosar men egna får vänta ett tag :) Det var iaf väldigt kul att få träffa dem!
 
Men man får ju inte hänga läpp bara för att man inte kan ligga i sängen och slagga i två dagar till. Det är bara att ta sig an nästa grej istället. Så nyårsplanerna har börjat smidas ordentligt. Kommer nog som vanligt bli en mycket trevlig tillställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0