Tjejhelgen

Jag har varit frånvarande från bloggen nu i helgen, men det blir lätt så när vi inte har internet i killens lägenhet och hans väggar är gjorda av blåbetong typ = ingen mottagning om man inte står på balkongen eller slickad mot fönstrena.

Äldsta tjejkompisarna (alltså de jag har känt sedan jag kan minnas) hade tjejkväll i Sthlm i helgen. Stack i lördags förmiddag och hem i går vid lunch. Vi har snackat massor, spelat guitar hero, ätit gott, lekt charader, spelat frågesport, supit litegranna och skrattat kaskader. Hur kul som helst var helgen. Jag och Angie dansade tom runt "granen" a.k.a olivträdet till härliga klassiska julsånger.

Jag hittade en vinnare i Angies garderob. Hon hade vunnit en champagneflaska med den här skapelsen på hennes jobbs julfest, visst är den härlig?


En söt liten skär gris med ett äpple i munnen, helt enkelt en julgris. Hur charmig som helst om ni frågar mig. O ja, jag är ack så nykter på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0