Pysslar


Här sitter och och fixar för fullt. Killen är och dömer handboll (som vanligt!) så jag tog tag i att laga lite kläder som på ett eller annat sätt har gått sönder. En av killens favoritskjortor, en jeansskjorta från Levis, hade gått sönder i ena ärmen så jag skulle fixa den. Jag gjorde det, men det ska ju bli intressant och se om han godkänner det. Jiajx!

Jag gjorde ju julgodis igår men jag har inte tagit hand om det än. Jag behöver lite fint smörpapper och knäckformar för att det ska funka så när killen kommer hem drar vi ner på stan för att fika och införskaffa sånna. Så lägger jag nog upp en bild på dem sen.

Snön faller ner men inte stannar den på marken heller, men det ser ju mysigt ut när man tittar ut genom fönstret iaf!

Nu ska jag ta och jobba lite innan killen kommer så att jag kan umgås med honom sen.

p.s För övrigt så har jag önskat en låt i Musikhjälpen, för 100kr. Det går ju på p3 och svt2. Gör det ni med! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0