Osså var det måndag igen

Jag skulle kanske ta och höra av mig till päronen idag och se om de lever. De är nämligen i Sydafrika på semester. Fick några rapporter förra veckan på att det var varmt och härligt där nere. Usch, jag skulle också vilja ha lite värme och sol just nu. Men pengarna får gå till annat för tillfället.

Imorse var en sådan där morgon när man inte vet var man är eller vad man heter. Jag vaknade med ett ryck vid halv sju och fattade nada. Trodde jag bodde hemma hos Alice i underlandet, en aning en fel bara men jag trodde verkligen det. Tog nog en halvtimme med slumrande innan jag förstod att jag var tvungen att gå upp. Riktigt konstig morgon.

Men nu är det alltså dags att jobba, bara att ta tjuren vid hornen.



Lite bilder från Veronica Maggios konsert i lördags som för övrigt var kanonbra. Lugn och städad men ändå alldeles lagom. Veronica sjunger riktigt bra live, nästan bättre än inspelat material, och håller igång ordentligt trots att hon faktiskt inte har så många upptempo-låtar. Killen var krasslig och jag trött så det blev tidig hemgång efteråt.

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Tack för tipsen. :) ska kämpa nu!

2011-12-05 @ 11:00:46
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0