Lördag förmiddag


Jag lyckades maka mig iväg till gymmet och kom precis tillbaka. Jag hade tänkt att gå på ett Dance mix-pass men sen imorse så hade de bytt ledare och pass till ett Afro-pass vilket jag inte alls var intresserad av så jag vägde fram och tillbaka och tillslut blev det gym.

Inne i stan stod segelsflygsklubben och sålde en segelflygning för 600kr. Det måste ju vara ganska billigt och sjukt häftigt. Jag blev riktigt intresserad, det vore ju askul att göra men han/hon jag skulle åka med skulle nog behöva ha öronploppar för jag skulle nog inte kunna hålla tyst. Haha!

Jag ska väl börja ta tag i dagen. Lite julklappsshopping och sen blir det godisbakande, men först LUNCH! Myslördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0